作「大」律師

標籤: ,

人哋問我做乜,我通常都唔多願答,費事俾人「x律師前x律師後」咁稱呼,好唔慣。有時仲八卦到問我係唔係做大律師,點解唔做大律師兼大律師係唔係叻過律師? 咁春多嘢問仲衰過雜差房審犯。查實「大律師」呢個名都唔知係邊條盲毛作出嚟,非常誤導,等班普羅大眾以為班友真係醒D,其實大律師同律師接受同樣法律教育(3年法學士加1年法學專業證書),律師更要經過二年實習期,反之大律師只得1年見習期,唔少大狀上庭口窒窒,被個官X到反皮,所以你咪見班友戴住頂馬尾毛織既假髮就好巴閉,好多係銀樣蠟槍頭,無料到成個月都無單生意坐冷板櫈,坐到屎忽生滿瘡唔通都話你知?

香港同英國好唔同,响英國通常叻仔叻女都會走去做Barrister,因為英國有好多歷史悠久兼出名的Chambers,班老前輩又肯花錢去提攜後輩,俾生活車船津貼,所以好多Oxford仔Cambridge妹都走去Call Bar;反之香港做Pupil就鹹豆都無得你食,又要買西裝,又要借錢買個套律師袍同假髮(成皮幾兩皮),再講,初出道人哋鬼知你係堅定流,滿師後頭幾年都唔慌有大收入,日日就好似以前西環石塘咀班企街咁,等運到,好彩就有條水魚游嚟,唔好彩就食西北風,原因係大律師自付盈虧,有時遇着D PK律師行更衰到一百幾千都走人數,月尾又要交租,又要同人share D overheads, 你都咪話唔悲哀,讀咁多書但係揾食仲艱難過狄更斯部Hard Times D工人,直頭係「有辱斯文」,當然不乏有人攞「最受歡迎新人獎」,好多briefs, 但又叻又好人際網絡又好運既真係仲少過香港男士每星期做愛次數,所以好多叻仔叻女都去大行做Solicitors, 起碼人工高,福利好,弱D個批(本人)就去local firm, 而個班神前桔就會學人做「狀」(當然有好多有個BCL既勁人會去大Chambers做,因為人地條名好,做精蟲都識去有錢佬春袋做),起碼細佬班同學仔就係咁。

有條友叫阿Paul,係我同學,不過正如田北辰話齊“同佢唔係好熟”,佢讀書過陣讀書差我兩班,畢業得個Second low,想報PCLL,都塞去waiting list, 因為佢根本就唔eligible去申請,後來勉強入咗,不過就無政府津貼,要俾full fee(十皮嘢)。佢學人做Bar,去咗檔豆泥chamber掛單,日光日白有幾次响中環見佢window shopping, 唔駛審梗係無生意,老實講,細佬brief大狀既cardinal rule係:我揾你唔係因為你係狀,而係因為你叻過我,識嘢多過我,好似Paul少咁既廢Bar霉狀絕對係out of the question, 費事你搞禍我個客。但Paul少雖然係九流,但收費就一流,個口仲張得大過美高梅隻獅子。有趟個同學打去向佢quote fee(問價),一單保險公司的內部紀律聆訊,唔駛上court, 睇文件開會兼出席聆訊,佢條契弟膽粗到作價七萬(額外出席費另計),嘩佢老味唔知係坐冷板坐到忽咗,定抑或以為自己係馮華健湯家驊咁,七皮嘢隨時請得起余若薇,戴啟思班名牌御用,駛請Paul少條廢丁,老實講,以貨論貨,以阿Paul的班數,七八千就差唔多。有次我個客衰非禮,我揾個practise咗30幾年英國狀,開五次會,出庭兩天,入咗罪都唔使坐,埋單都只係兩萬;另外有次要揾狀攞legal advice, 人地有十幾年經驗,又有英國倫大LLM,打贏好多司法覆核官司,都只收咗我個客萬二蚊(睇文件,開會加寫信連legal advice)抵都爛,另外都想點名讚吓余若薇個弟子Vincent Poon,有料到又盡責,收費公道,我個人覺得係好嘢,仲senior 個亞Paul, brief豬brief狗都唔駛brief亞Paul啦。

此外仲有個叫Johnny, 都係我D舊書友,報咗兩年PCLL先至收佢,好似仲要俾full fee, 佢條友D law固之然屎,D英文仲屎,有書唔讀,考試低分就賴個先生差,挑個科嘢當年我去考攞個B+,個條廢丁得個爛鬼C, 學人做Bar, 我有個老友成日响條街見佢行來行去,無他,呢D廢狀被人brief個一次之後都怕怕,仲敢再揾你!

我想係度澄清,好多大律師無料,但有唔少係絕世AA貨,千祈唔好話我侮辱D Barristers, 我只想响度點出幾件劣質次貨,保障吓大家bloggers利益,咪到要揾律師果陣揾着D爛燈盞,搞到輕則輸錢,多則入冊咁就無謂。仲有請律師係要俾錢,無錢就幫你唔到,不過收錢都要有良心,自忖係D級貨就唔好學人扮上菜收得貴,我最despise係有人只係老麥漢堡飽入邊個塊亁呼呼牛肉,但又學人叫文華Grill room既價錢。

5 留言:

傳惑道人 說...

簽到.

寫多d啦如果得閒, 好睇

匿名 說...

本人不是律師. 有次和朋友食飯, 有個廿多歲的女大律師突然好玩唔玩, 和大家玩估年齡的遊戲, 大大聲說出各人的年齡. 有人立即黑面, 她還好意思對我說:「我玩吓你!哈哈!」 我想問大律師為何如此沒家教? 有冇腦呢條友? 點比case佢打?

匿名 說...

我告毀謗, 你等收律師信!

匿名 說...

好Q生鬼

匿名 說...

想請問個位p律師貴姓