mf點唱站(四):安妮

標籤: ,

我公司的同事很喜歡懷舊金曲,今天同事談到王傑,讓我想起《安妮》這首歌。據說安妮(Annie)是他的初戀情人,法籍,因車禍去世。這首歌是寫給她的,我以前也有一位朋友也叫Annie,也曾給她送上這一首歌。當同事聽著,問:「你最終還是失去了她嗎?」是的。Anyway, song for you:



安妮 王傑(Dave WANG Chieh,作曲兼主唱) (粵語版為可能)
填詞:陳樂融

事到如今不能埋怨妳
只恨我不能抗拒命運
時時刻刻沈醉愛河裡
誰知悲劇早己注定
閉上眼睛想起妳的情
難忘記妳我曾有的約定
長夜漫漫默默在哭泣
心中無限痛苦呼喚妳
安妮 我不能失去妳
安妮 我無法忘記妳
安妮 用生命呼喚妳
永遠的愛妳

8 留言:

匿名 說...

你條仆街夠啦,你係唔撚係想趕客呀?你仲係衰撚過舒會長,舒會長係爛,而你係癲。再迫九人地睇你d點唱,我實見你一鑊屌你一鑊

匿名 說...

我其實都忍得你耐啦﹐你寫乜柒嘢? 回收站都唔要㗎渣滓﹐人哋貼嘢係想反影下其他思想﹐你就貼埋晒過了期又無人聽嘅歌。人地鬧你﹑吋你你又唔明﹐我都唔知應唔應該可憐你咁弱智。我好認真提議你找個心理醫生。

匿名 說...

哈哈﹐你哋慳D 啦﹐你哋咁搞法﹐聽日刺激到個傻仔稔起更多金曲咪重大穫。等陣重整篇多謝你意見﹐整篇全港七仔(會更新)地圖﹐或者又執口水講下詩詞發音就真係唔得你死。

匿名 說...

mf stand for mother fucker?

匿名 說...

I think it stand for Mad Fruitcake.

匿名 說...

No, no, it's for Maniacal Freak.

匿名 說...

I bet it's menstrual fluid

匿名 說...

In my opinion, it is mental feces.