山雞變鳯凰

標籤: ,

今次想同大家講一個廿一世紀嘅神話,呢個神話除咗再次肯定「做人最緊要條命生得好」係無錯之外,更印證出唔少人都係貪得無厭嘅動物。

話說有條鄉下婆阿芬,芳齡二十有九,雖然正值妙齡,但係D皮膚就好似神枱上邊嘅桔咁,亁乎乎,長得一副猢猻相,特別係個咀,真係要相貌無相貌,要身材無身材,身材短小,講得難聽D,就係响你面前脫得清光,對你上下其手,你都唔慌會勃起個隻。睇佢個相,橫睇惦睇都唔係會發達,皆因佢鼻孔朝天,面無四兩肉,上庭又唔見生得闊,不過可能呢種係相學講嘅「十濁一清」,竟然俾佢遇上個大富翕。呢位富翕一生可謂傳奇到極,做生意大起大落,仲激過已故中共元老鄧小平,佢雖然有仔有老婆,但就同佢哋反哂面,不論生死都不相往還,好似係話响老人家生意失敗果陣,呃哂佢D錢鬆人。自此老人家就被呢份仇恨支配住,响屋企四周掛滿佢用中英文寫的字畫,內容都係千篇一律,數臭佢班忤逆仔女同個死人前妻,但你又唔好理,佢寫D字統統都係鐵畫銀鈎,蒼勁有力。佢老人家真係好本事,臨死前行番個尾運翻到身,正式係一日未瞓落副棺材都仲未為輸,七十幾歲都俾佢翻到本,晚年响內地退休,點知唔知係阿芬條命生得好註定有貴人扶助,抑或係老人家註定臨死前有段霧水姻緣,遇到阿芬。

阿芬原本响老人家間工廠度打工,難聽D只係醜版丁瑩、陳寶珠工廠妹一名。好似咸豐年前慈禧入宮做秀女俾咸豐條淫蟲睇中咁,阿芬竟又同位老人家搭上咗。查實阿伯都係想揾個人傾吓陪吓,未必係對阿芬有非份之想,頂多都係拖吓手仔,同佢盡訴心中情,慰吓寂寥。不過似乎阿芬把咀就冧到位老家好惦,聽講近幾年阿芬都好照顧佢,而佢平日慳埋慳埋都唔少嘢。老人家有個好錫佢嘅契女,契女本身同老公都係專業人士,話說當年契女老豆無錢,老人家就拍心口供老友個女出國讀書。咁多年契女都當正佢係老豆咁孝敬。

話說老人家好鍾意隨時隨地立遺囑。查實遺囑唔一定要去律師樓做。只要跟番遺囑條例揾兩個人(非遺產受益人)見證就得,不過如果你諗住慳個幾千蚊自己玩DIY,咁就要小心啦,因為立錯咗,遺囑就會作廢(又或者有嘢寫漏咗),咁筆estate就會依無遺囑條例(Intestate Estates Ordinance)去分配,隨時落咗係D你最憎嘅人手上,到時包你响棺材入邊翻轉,死都唔眼閉,揾律師做,做錯咗可以告個律師要佢嘔番俾你,咁你話揾律師搞係咪多重保障呢?

講番個故事,當老人家仙遊之後,阿芬就扮哂未亡人,四出打探個仙人有無遺囑,不過佢畢竟都係條鄉下婆,唔好話雞腸,怕且連四書五經都唔撚識係物,偏偏老人家D文件又多數都係番話,焗住要聯絡香港位上等人契女。於是契女就揾律師搞。查吓查吓原來發現個老嘢係男版龔如心,平時生活儉樸,仲慳過自己補衫着嘅道光皇帝,慳埋嘅有天文數字,响世界各地包括瑞士都有戶口物業(通常都係細路果陣睇賭神先知瑞士銀行有戶口係幾巴閉嘅事)。遺囑係以最後一張為準及最終的意願,如果立份新嘅就會revoke咗之前果份,所以成個捜尋遊戲要好小心去做,最後俾契女响香港銀行保險箱揾到一張。

其實契女個心地相當好,心諗就算無遺囑都會將大陸層樓同一筆非常可觀嘅現金俾過阿芬,因為話哂阿芬都照顧咗個老人家咁耐,無功都有勞,更何況都知道呢個係契爺想法。另外屋入邊嘅所有嘢包括兩隻寫字枱咁大嘅玉船都歸阿芬。

但係人心不足蛇吞象,阿芬响老人家死後條狐狸尾就露咗出嚟,响老人家份last will係香港見左光後,佢使人從大陸帶左另一份“疑似last will”去律師行,內容係一模一樣,除咗有人將原本分俾契女個欄用原子筆cross out咗。邊個人咁做,呼之欲出啦!? 根據遺囑條例第16條講明“No obliteration, interlineation or other alteration made in a will after execution, shall be vaild"。如果真係要改可以在刪改地方叫立囑者同兩個見證人簽名或者响份遺囑 annex多份codicil註明邊段要改同點改,但最安全同保險嘅做法都係做過另一份,費Q事日後要搞到打官司嘥錢又嘥撚哂D時間。如果老人家真係唔想分俾契女,佢肯定會寫過份,橫掂佢成日都寫遺囑。

份做咗手腳嘅遺囑送到律師行梗係被人識穿啦,阿芬就話天真到以為可以瞞天過海,但D律師你估食屎大咩,份流嘢梗係過唔到關,否則天理何存!結果阿芬雖然都仲係做得成富婆,但係就要分咁D俾契女。契女知書識禮,點係一腳牛屎無文化嘅死鄉下婆阿芬可及,再加上阿芬唔可以隨便出入香港,遺產承辦順理成章就由契女負責。阿芬個臭四想獨吞你估阿契女唔知咩,不過人哋厚道唔同你個貪錢死婆計較。

阿芬响大陸將部份遺產套現,自知自己塊面仲「鞋」過張沙紙,就積極去磨皮拉臉,不過計我話,阿芬個心腸咁壞,就算變到「畫皮」入邊隻女鬼咁靚都無撚用,因為鬼始終都係鬼,做唔到人。有咗錢,但係衣着都係咁「娘」咁「土」,問題唔係錢,而係氣質,就算佢揸個LV,着件Chanel Gucci或者Dior,雙腳襯對Ferragamo都無用,因為無論你點包裝,屎始終係屎,陣臭味唔係話揾張貴嘅禮物紙就可以辟到。反之契女雖然無乜名貴,但係一舉手一投足都散發住貴氣。

家陣阿芬其實要小心D,因為隨時會俾人綁佢票,敲佢竹槓,你都咪話唔驚。我同人講呢個故事,朋友問如果有機會,會唔會去媾阿芬呃D錢使吓,我二話不說答﹕「莫講話我唔係咬老軟嘅材料,就算係,睇怕同阿芬瞓過一晚之後,成世人都會不舉,呃埋D錢都唔夠睇心理醫生同性治療師。」
(按﹕阿芬好似搭上咗件契家佬,唉,祝呢位老兄金槍不倒啦。)

3 留言:

arttacker 說...

阿芬咁樣改遺囑俾人悉穿o左都無事?

掬香齋主人 說...

你只要在毛主席光輝燦爛的陽光之下經過社會主義改造,我想你絕不會把阿芬放在眼內,你一定會本著一不怕苦二不怕死的革命精神頂硬上。

匿名 說...

呢單野真係好好笑....感謝你....分享....