志雲獨白Live on Stage

標籤:





不過好可惜,我唔小心,用剃刀割損左塊面,我戴住口罩,係避免大家誤會我面上嘅傷痕係嚟自ICAC。


大師,每次見親你,你都永遠細皮白肉,面泛飛霞,總不禁聯想起道行高深,道貌岸然,身邊有悟空沙僧傍實嘅三藏法師。。。呀,忘記大師有個諢號叫韋公公,乜閹豎之流,都有鬚可剃嘅咩,又?


當然,我亦都要好感謝旺角花墟嗰位賣碌柚葉嘅老闆,多謝你嘅買(賣)一送一。

大師,唔使擔心,我地唔會懷疑有冇「食價」,迫老細送多塊俾你嘅。不過,唔知你知唔知超市有隻叫碌柚葉萃取液沐浴露呢?又平又抵用,包你由頭乾淨到脚趾罅,重好似做緊特價添。咁筍嘅温馨小提示,記得多謝我喎。

如果你都遇上咗一啲變化,一啲莫名奇妙嘅變化,請你唔好驚,唔好亂,唔好放棄。因為,真的假不了,假的真不了。

嗱,肆叔今匀要學野喇。「你出一萬,我賠一百萬。」依句稍覺「起晒弶」啦。人地問你天匯有冇虛假造市,果十字真言咪四両撥千斤,冇晒味囉。丫,萬一問到點睇樓市泡沫,重可以以寬厚長者姿態勉勵八十後:「當個水位,有一啲莫名奇妙嘅變化,請你唔好驚,唔好亂,唔好放棄。勇於做按啦。」
哎吔,唔怪得大師寧願買葉都唔用梘液咯,「真的假不了,假的真不了」嘛!

0 留言: