小人物日記限量別注版

標籤: ,

4月12日 晴

一天早晨,舒爾賽從煩燥不安的睡夢中醒來,發現躺在又黑又凍的密室裏。

「後生仔,衰咩入來呀?」陳伯如是說

「衰舒爾賽囉。」我如是說

接著問了陳伯一句:「o依?乜陳伯你都入咗來呀?」

「係呀,你叫咩名呀o靚仔?」陳伯問道

「我叫舒爾賽呀陳伯。」我這樣回答說

「嘩,乜舒(輸)舒(輸)咁難聽呀?做乜好人好姐改個咁gei名呀?真係唔怪之得你咁霉要入來咯。」陳伯怪異地問。

「唏,陳伯,如果叫舒爾賽就話輸輸聲唔好聽,咁舒蕪咪仲慘?輸(舒)到成副身家都無(蕪)喎。」我答他

「唓,都唔知你講乜野,成個書呆子咁,我成日教個仔呀,讀咁多書做乜,獨(讀)贏點都好過讀(獨)書(輸)。」陳伯如是地回應

「哈,陳伯,非也非也,書字晌潮州話同輸係唔同音架。」我回應陳伯說

「都唔知你up乜q。」陳伯不屑地回應。

「咁陳伯你又衰咩入來呀?」我隨口問道

「唉,衰衝動囉」陳伯很無奈地道

「點衰衝動先?」

「我諗住學曾特首講做好呢份工,點知原來d老闆係諗住叫你死而後已,做到生命的最後一刻,果然,我就係衰衝動請纓就咁打柴,幾十歲,都無得你揀,有得揀我一早做左老闆啦,點知無得揀,而家臨老仆冚家剷。」陳伯無奈地又再說道

「嗯嗯,不過講開就講,陳伯你好似支砲頂住我後欄喎!」

「喂,舒仔,我幾十歲人都太監騎馬,無撚得頂啦,邊有可能頂住你呀,地方屈窄,將就下好喎。」

「哦?咁我又諗到一個喎,如果太監打飛機咪即係無撚用?」

「哈,後生仔果然好創意」

櫃門打開,又多一個人入冊

「哦?張師奶,你又衰咩入來呀?」

「你又知我叫張師奶?」張師奶問道

「你手帶有寫嘛」

「唉,衰被人呃囉,上個月去百佳買左兩條鱈魚,點知屙左成晚油,已經個身體唔係幾好,今個月,我晌將軍澳兩個街市都有檔,一邊燒左我幾十萬貨,一浸左我十幾萬貨,兩邊無晒,兩大皆空,受唔住打擊,爆血管囉,你話,領匯係咪仆街來架?」張師奶講後不停詭異地飲泣

「嗯嗯,真係慘」

「係呀,真係屍骨都未寒呀。」

「唔怪得你d皮膚仲咁有彈性啦,係喎,但係陳伯你好似攤左晌度好耐架啦喎」

「唉,你而家訓緊個位,之前係張伯訓gei,原本今日到我出冊,點知我個死婆幾十歲人,老公都認唔到,領左張伯去,留返我一個晌度,如果唔係有你陪,我諗我要死多幾次都唔掂。」

唉..........................

故事純粹虛構
如有雷同
請勿對號入座

0 留言: