情色小說-西Ⅱ

今日,我的西又被插了。





--又完--

10 留言:

匿名 說...

下集幾時出?

arttacker 說...

你究竟作標籤定作小說?

詩神‧西口西面 說...

你咁樣係博唔到爛文獎架!斧鑿痕太深啦!

匿名 說...

正呀, 幾時再寫呀西生菜, 我支持你㗎喎!
我地西方日報有位喎, 你留o係度寫野真係大材小用左d喎! 不如過黎西方報幫我手寫野啦.

小P 說...

西環西營盤山西陝西台西雞西西班牙西撒哈拉西安西寧西德關西聖荷西西太平洋西柏坡西柏林東京街西大道西九龍西廣西遼西西湖西海西薩摩亞荃灣西西非西亞西河西域西藏西門町西洋西岸西雅圖西歐西夏西周西漢西貢西域西都西城西京西關印度尼西亞玻利尼西亞馬來西亞西開普省西歸浦西西里西孟加拉巴西西里西亞
西西西西西風西雨愁煞人!

倉海君 說...

原來爛文獎係咁多人爭...

匿名 說...

春袋君, 你想爭爛文獎? 你發夢都冇咁早.
我愛人西口西面bb講得啱, 舒會長當之無愧, 你想爭爛文天下第一? 下世啦你!

匿名 說...

肥西無人姦,姦開有人爭

小P 說...

毛澤西林嶺西陳曉西岸西西西康西大帝韋小西陳近西西邪黃藥師西帝段智興西毒歐陽鋒西丐洪七公楚霸王大西國王西王蕭朝貴西門吹雪西門慶西崎崇子西城秀樹摩西西布倫瑪拿西西乃山何西阿西門西面耶西西拉西播列朱西寗德布西西施郭西德西西利亞珍西摩爾

記得中學的時候,有同學看過一部電影。據說全片只有兩句對白「落D入D」,未知西生菜之西被插時可夠落夠入?有沒有被整痛?

匿名 說...

mf乜叉,你再咁寫落去,爛文獎,舒會長,都要拱手相讓喎!