影視處的道德再教育

標籤: , ,

以下漫畫源自影視及娛樂影務管理處及香港電台 eTVonline 合辦之指點傳媒網站



由此可見,大衛像屬不雅物品,懇請淫審處立即將全部印有大衛像的書籍燒掉,以免不雅物品荼毒人心。

無法顯示錯誤的圖片「http://mediaed.etvonline.tv/images/comics_0401.gif」
無法顯示錯誤的圖片「http://mediaed.etvonline.tv/images/comics_0402.gif」

由此可見,大部份減肥廣告均不雅,懇請影視處立即將所有減肥廣告查禁。

3 留言:

匿名 說...

其實無記同亞記的x姐選舉比賽,都應該打去投訴,因為每年都有三點式泳裝環節,著左等于無著(按照呢個漫畫的logic)。

匿名 說...

你有冇睇清楚架!條例不適用於美術館或博物館,嘈之前睇清楚啦!

由此可見,你既言論又是否不雅呢?

arttacker 說...

我而家先知有時區係相差幾個月添
話時話新春秋搞乜春?聖誕特別版?

其實我有睇清楚個漫畫,「不適用於」唔代表佢唔係不雅,係無得告咁解(你睇o下個女仔點講o野)

而我認為問題在於,點解一見到大衛像就覺得佢係不雅呢?

另外,我o既建議係「立即將全部印有大衛像的書籍燒掉」,咁「印有大衛像的書籍」又係唔係「美術館或博物館」?

P.S.你邊度 click 過o黎?要鬧呢度無腦憨鳩請隨便,不過最好留返個名