正文書店附近的日本拉麵店

標籤: ,

八八八拉麵
(openrice: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15321&cuisine_id=2009&dishes_id=1005&price=99&district_id=1019&amenity_id=99&chosenButton=&inputstr=&submit-type.x=71&submit-type.y=37&page=2&amenity_id=&dishes_id=)

銅鑼灣軒尼斯道499號永光商業大廈B2地庫

看了katana兄的網誌(http://kendo1231.blogspot.com/2007/11/blog-post_20.html), 忽起吃個日本拉麵的興緻。

這間拉麵店就在正文書店後面。若你在中午到正文書店逛逛, 又想在附近吃點東西, 不妨一試。

我叫的是一個HK$48(另加一)的午餐, 內有一碗小拉麵、三件沙律叉燒飯團, 以及一罐可樂。

一向很喜愛紫菜+飯這個配搭, 這裡的飯團份量剛好, 令人一飽食慾又不失分寸。

小拉麵雖名為小拉麵, 但份量足以應付一個正常成年女人的需要。拉麵沒有煮得像味千段 “淋滋滋”, 很有日本拉麵那種“綿裡藏筋”的咬勁, 卻又不勞你費心把它們吸吮到胃裡, 因為湯汁已稱職地作好它潤滑劑的作用。

麵有好幾種湯底供選擇。我選的是 “懷舊” 湯底, 就是竹筍湯底。對一般人來說許是淡了點, 對我近日受傷了的胃則正好來得吸引之餘又不太刺激。竹筍是那種甜甜的竹筍, 切成一條條樣子很可愛。瞥見桌面有鮮蒜粒 – 不是中式炒蒜乾, 是那種嗅得到齒頰留香的生蒜, 加了點進湯, 湯底立刻變得生氣勃勃。

店內裝修十分樸素, 牆上貼著些日本人寄來的名信片。我不懂甚麼是日本北海道拉麵, 但我覺得這樸素, 在這人們喜一窩蜂做那些無聊fusion菜的世代, 來得特別美。正如我選的湯底名字一樣, 懷舊, 其實是一種對傳統的執著。這執著(在香港這荒謬的破"舊"立"新" 文化裡)當然是要付出代價的。但這自重的執著是值得尊重的。

以這樣的價錢能享受如此水準的食物, 在銅鑼灣可說是物超所值。故分享之。

註: 我吃完回到公司拉肚子。但我相信應與食物衛生無關。也許是份量太多(是我正常飲食的二天份)及自己腸胃不太好之故。

9 留言:

匿名 說...

搵日試一下拉麵, 然後上書店. 阿Bil你真係溫柔0架jack.

匿名 說...

都係藍威寶沙粒炒面皇好味d.

匿名 說...

都係藍威寶沙粒炒面皇好味d.

匿名 說...

堅哥俾人感覺好似食飽麵後上一樓一鳳。

匿名 說...

不 過 有 d奇 事 ...當 日 食 完 之 後 同 第 二 日 d小 便 係 有 唔 正 常 , 有 d黃 綠 色 ....我 同 事 之 前 佢 已 經 同 我 講 過 嫁 啦 ..
汗 .................. 食 第 2,3 次 都 係 咁 ..真 係 一 個 "謎 "

---from one of the comments in openrice.

.bwd. 說...

奸人堅: 我真身仲溫柔。又, 若你就是"那位"一皇二后奸人堅, 嗯... 我對臭男人沒興趣, 請你不要 "0架jack" 我, 好嗎?

小綠男: 唔係啩? 我見唔到呢個留言噃, 你可以send條link給我嗎? 又, 為何同事間的話題會是 "小便"? 謎!

匿名 說...

呀堅, 點解師父講咗咁多次唔好有邪念你都係唔聽ga? 我無後悔當初收你為徒, 我只係責怪我自己點解無好好咁教導你。

匿名 說...

阿標, 你確係一個奇情女子.

師父, 您冇拉褲鏈.

.bwd. 說...

奇情? 我想起大波波...

兩師徒唔該唔好喺度扯貓尾。