無題一首 比你班西毛上腦on9仔睇下咩叫做詩!

標籤: ,

風飄過
湖的回答只在表面

你背著落日
設法抹去眼簾上的青雲
完整是不可能的了

宇宙已經開始
雁群已在途中
回首已不見來處

如果諸天還未生出星雲
如果故事還未有記憶
如果你能睡在自己的心裡

7 留言:

倉海君 說...

我很喜歡第一節,第三節也不錯,但寫得最好,還是你的題目。

匿名 說...

我沒有你的大無畏精神,所以基本上我不會在這裡貼詩

詩神‧西口西面 說...

驚佢條撚! 首詩寫得好,果班論文獻世組、搜尋剪貼員、後現代解構潮童,咪全部粒聲都唔敢出0羅!

有版你睇啦下嘛!

詩神‧西口西面 說...

仲有一樣野唔講硬係唔撚舒服!
Hystericireul,講真,你三番四次0係度強調"我唔會0係度貼詩",實情係咪想引人問你攞詩睇呢?
好撚核突呀你!

匿名 說...

發洩過
精液嘀嗒射在你面

你背帶點白
無法抹去指甲刮上的紅痕
完壁是不可能的了

挑逗已經開始
我撚已在道中
深插至已不見根處

如果半天還未帶出紅暈
如果今穫還未令你回憶
如果你能睡我屌就在你的西裡

詩神‧西口西面 說...

好詩!比原詩更波瀾壯闊,震撼淫西!
無得講,真係要封你做木杉止首柒碌王!

匿名 說...

西口西面﹐你擘大比人插﹐比人插完你屎眼還要讚嘆雄偉﹐我也覺欣慰。咁以後還是乖乖伺候本大爺算了﹐不要學人做什麼詩。日後有緣﹐還要見穫插穫。