有得揀,你至係老闆!

標籤: ,

近日上班,經過灣仔天橋,總會看到一幅巨大的廣告招牌,上面有袋巾(其實我很想知,袋巾的妹是否袋玉又或者袋鼠之類的?)的招牌的笑容,大大隻字寫在旁偏說:「有得揀,你至係老闆」,當晚辯論大會,我因工作關係,及後又走了去銅鑼灣商務買了幾本書,回到家看電視,辯論大會都已經進入尾聲。

不過印象中,袋巾講了一句他也承認輕佻的說話,便是指當奴激死佛利民。不過當晚,袋巾很多地方都沒有抓住當奴不放,如老不死的白票言論,李沙皇的教統風雲。而感覺上,袋巾雖然是大律師,但好像我一點都不覺得其有辭鋒銳利的感覺。

反觀當晚當奴曾,講到口角生白沫,但總有點口窒窒,最搞鬼是他反駁袋巾:「我代表 ,唔單止係所謂冇票 ,有票冇票,有錢冇錢,有權冇權、有勢冇勢、都係我老闆!」,此話一出,我不禁想(和zeke所言:“我倒沒有見過有伙計好膽去拆老闆的鐘樓。 我倒沒有見過有伙計好膽去拆老闆的鐘樓”一樣。),天底下有如此不聽老闆話的伙記?不過當然,當奴二字已經出賣了他,從「我會做好呢份工」,到所有人都係我老闆,原來四十幾年公務員的歷練便是造成一個伙記奴才的心態,也難怪要當奴。不過蓋當奴(Donald)亦是鴨也,做鴨當然是有錢便是老闆,只要你付得起,I'll get the blow job done。不過曾特首以前常講他的故事,說是由推銷員做起,現在我明白了,看曾特首之前的辯論談吐,便知曾特首應該是做不來推銷員才走去政府申請做AO的。

所以你看,曾特首的名來原來字字玄機。曾蔭權三字,你看,要蔭(中央?)才有權,否則,拿掉蔭字,則會變成曾(爭)權矣,多煞風景。

所以大家一句我老闆來,你老闆去,遲下落pub或者落bar,大家猜枚:你老闆呀,我老闆,我老闆呀,你老闆,輸,飲。多好玩。

-------------------------
剛才細想,I'll get the blow job done和我會含好呢條撚押韻至極,妙哉妙哉!

8 留言:

舒爾賽 說...

我覺得「有得揀,你至係老闆!」下句可以接為,「無得揀,你當我蛋散?」

Zeke 說...

說佛利民是被當奴激死那是罔顧事實。回顧打工皇帝在位年間,不少曾經與他有過口角之爭的左口魚群都逐一離奇逝世,這是凡與走運和得勢的偉人(或小人)相沖必招來殺生橫禍之理。正確來說,佛利民是被當奴「剋」死的。

道士 說...

「有得揀﹐香港人會更慘。」

匿名 說...

講起blow job又點可以冇我任我含架?我嘅吸精大法真係當奴曾望塵莫及。
不過你講起:"有得揀,我至係老闆",我都諗起下聯可以駁做:「無得揀,正一冚家剷」,或者係「有得揀,似街市雞蛋」。

道士 說...

咦!西口西面﹐你細佬呀?

匿名 說...

我隻狗.

匿名 說...

西口西面有細佬o架咩?

匿名 說...

有,佢下面有個