hongkong......現代化的黑社會模式思維城市.....

標籤: ,

見到最近香港太陽報豆腐甘size新聞報導,香港跆拳道協會被跆拳選手家長往ICAC投訴。其實一d唔新聞,這十多來體育協會被控訴不公平黑箱作業等過案,上至打官司,下至上立法局,真係各項目都有份,自從康體發展局被特區政府分屍後,交被業餘體育協會&奧委會阿霍生同埋文康署攞晒黎玩,真係更加倒退更加無皇管。但係特區政府就如觀音開庫,撥款唔手軟,億萬金元給d友仔自己人閂埋門玩晒。

有問題或者有人去投訴都走去icac,根本就係無渠道下之死計。
找文康署投訴,頂多文康唔撥款住,但協會內政則他們無能因為力。
找立法局議員則頂多在立法局提出如狗吠火車一番,吠完便沒下文。
找平機會,一句:「運動不關她們管。」……挑!
找霍先生個業餘體育協會& 奧委會.......:「你地分唔點數爭權姐,大家一人一步算喇,無謂玩大……。」
找國際該體育項目組織則只回你此乃香港內政,佢地愛莫能助。
甘即係點?
d錢就係甘算晒喇,
公民權利就係甘被閹割......

到今時今日仍然沒有一個機制或投訴渠道,這個關係香港市民d金錢和權利方面上的便一片空白無法治,完全絕對人治,憑d協會執權者在行使個人喜好。

甘既情況下,協會唔坐大有持無恐至怪。金錢亦可胡亂花,盤數只需要向文康d官交代,完全唔清同旗下運動員交代或公開給香港市民,這是什麼的制度?

this is hongkong......現代化的黑社會模式思維城市.....死未?



下列三點是可行和必須成立的監察機構或投訴渠道,去制衡黑箱作業體育協會(總會):

1. 懂得做野個d立法局議員必須在此空白點立監察機構或投訴渠道 。

2. 成立香港運動員協會(可以出頭幫無良總會打官司),等於運動員工會,這樣業餘者或職業者皆有抗衡渠道。

3. 籌組運動員經理人協會去專業處理運動員的價值。這方面香港很落後,所有出色運動員沒有前途保障,晚境淒涼,很多獎金和贊助都被協會(總會)立名目扣了一大筆。完全跟不上歐美運動員生活無憂制度。

看官,你都係納稅人,就算唔係運動員都應該支持下卦!


1 留言:

C sir Blog 說...

你呢篇講得好到,我覺得應該有議員帶頭做d野。請繼續努力。

c sir