贊成食狗肉的共狗

標籤: , ,

有條叫邵善波的共狗,最愛用把口來放屁,月前在一法律論壇又放狗屁(圖左)。條共狗話法庭判老蕉團條鄉下佬烹狗肉坐監等同與社會脫節,佢條仆街九乘九食屎食到痴咗,如果食狗唔係犯法,我第一個就去劏咗佢嚟食,先用我屋企個把孖人牌鉸剪剪佢兩粒睪丸,再用手術刀將佢塊狗皮剝落嚟,要條食屎共狗感受吓比人劏的滋味,仲要佢啲狗子狗孫親眼睇住條老狗比我生劏活割,嚇到佢地屎淋尿賴,最後就梟了邵善波個狗頭來悼祭六四班亡魂。

1 留言:

arttacker 說...

屌,我無興趣食佢
用佢o黎祭六四亡魂就OK

我認同係犯o左法,一定要罰,而且我都反對食狗
但我記得個法官o既判辭好似有o的問題,話咩狗係人o既朋友之類,似乎太感情用事(將個法官講o既o野用「豬」代替「狗」,就會變得幾荒謬咁)