使唔使?

標籤: ,

剛收到消息指中大學生報被淫褻及不雅物品審裁處評為不雅刊物──也就是要包膠袋那個級別。

使唔使?

問兩句亂倫人獸交就被人評做不雅?我認同中大學生報的用詞有一定的斟酌空間,不能完全說是中立客觀,但距離「鼓勵」、「鼓吹」、「支持」、「誨淫誨盜」仍有極遠的距離。

如果連以文字問問這些議題也是「不雅」,那麼,審裁處,請你告訴我,「全城追目及溏心胸部」、「嫌男友阻止剝」、「淫毒細契勾佬」、「奇景!無波有罅!」、「李家誠赤柱享用徐子淇」、「章小蕙讓半球」這類標題,這類文字,配以「繽紛」的圖片,為什麼,為甚麼不是不雅?為甚麼每天觸目皆及都是這種標題?

香港社會,你無撚病下話?

4 留言:

arttacker 說...

真係痴撚o左線,我想知淫褻及不雅物品審裁處係主動定係被動審查

匿名 說...

大佬, 傳媒冇taste唔係冇人鬧架,

大學生情色冇問題bor但係大學生咁冇taste就唔ok lor

至於傳媒其身不正又插大學生好正常架, 人性係咁

匿名 說...

照宜家個情況睇,件事就快變成學生同校方響校政同權力方面0既大對決。

學生報係蠢,但睇睇下校方似乎仲蠢。家陣玩到又拉又鎖,一個唔該學生報0既人要入冊,即時變成人民英雄,校方到時一身蟻。宜家有人發起簽名撐學生0既 campaign,都有0的 noise;學校0個邊再係咁玩0野,可能仲大鑊過班學生。

今日睇報紙見香樹輝響專欄度講呢件事,雖然唔同意學生報做法,但評論都好留手,唔同早前英語教學嗰陣咁出盡九牛二虎之力去插人。似乎親校方建制派0既人之中,醒目0的0既都可能聞到陣除有唔妥,認為唔應該玩到咁盡。宜家就睇校方0個邊醒唔醒爬喇...

匿名 說...

1. 傳媒都係有人鬧,問題係每個星期都見到果d低品味標題但從來唔會畀人評做「不雅」。

2. 點解傳媒雜誌可以奉旨無taste但係大學生無taste 就要拉要鎖,甚至開除學籍,負上刑責? 我意思唔係話佢地做得岩,但係就算有錯,使唔使去到咁盡?

3. 其身不正又要用同樣既野插人,就算係人性亦唔代表合理。

4. 校方簡直係蠢,玩落井下石,只會令件事越搞越糟,其實應該以學生出發,表達關注之餘又要畀下台階雙方,但係佢一開始唔畀學生入會議就已經做錯左。