大陸孕婦問題

標籤: ,

大陸孕婦來香港生仔

見到很多人討論

人道及被花資源兩面皆有

緊急生完其後走你數加價有屁用

吾家女人一語道破

唔怕大陸孕婦生完走數

在領出世紙時追收其十萬八萬

今時今日電腦記錄根本很容易

一手收錢一手交出世紙

根本目的就是這張令一人得道之紙

班炒蛋香港官僚個腦可能如蛋黃是假的

正一成班食塞米

2 留言:

Eric Spanner 說...

當然又有得拗:出生地登記,或出生地o既出生登記證明,係咪權利,定係買賣?如果咁,香港公民走數或交唔出錢,又要唔要扣起或唔發佢細路o既出世紙?

更何況,港例講明:BB出世42日要搞掂登記,無其他額外條件(詳見港例177章第7同第10條),真係要玩扣出世紙,又要修例。

道士 說...

當年也不少香港人去美國﹑加拿大把孩子生出來﹐分別是外國地大脈博﹐香港吋土呎金(地產商係咁高價托市/鉤地﹐不再是吋金呎土罷?)﹐做父母的心情卻是一般模樣。收錢生仔﹐抵觸太多方面的法律吧﹐輿論又會話有錢人壓逼窮人。香港醫院卻不妨學學內地醫院﹐無錢唔醫﹐你死你事。

我其實自己可能偏於納粹/共產的精英生育制﹐但誰有權利生育難以作定﹐況且並不人道﹐故此是不用說了。再想﹐不少偉人也出自寒微家庭﹐如果殘缺不全就沒權利生存就不會有霍金﹐的確﹐要怎樣減少不必的人口是長遠的問題﹐目前最實際還是由教育做起。或者生活水平提高﹐人便自然不願製造化骨龍。內戰也是自然界的天然滅蟲劑。