廁所奇遇記下

標籤: , ,

丙戍年 庚子月 十一月初五 丁亥日 每日胎神占方 : 倉庫床外西北 五行 : 屋上土 閉執位 沖蛇(辛已)煞西 彭祖百忌:丁不剃頭頭必生瘡 亥不嫁娶不利新郎 吉神宜趨 : 月德合 王日 宜 : 納采 訂盟 祭祀 沐浴 冠笄 合帳 裁衣 修造 動土 拆卸 移徙 入宅 安門 開倉 築堤 開廁 栽種 納畜 補垣 塞穴 凶神宜忌:遊禍 血支 重日 朱雀 忌:嫁娶 祈福 開光 掘井 安葬 行喪

我經過一條長長的走廊,燈光昏昏暗暗,走廊上滲著慘白的光華,旁邊商店綠色的霓虹燈管閃閃爍爍,拆卸、移徙,行了十七步,向右轉四十五度半,兩吋半的距離,看見那藍色的公仔,我開了門。

戊辰時 沖狗 煞南 時沖戊戍 司命 右弼 鳳輂 宜:作灶 祭祀 祈福 齋醮 酬神 修造 赴任 見貴 求財 出行 嫁娶 進人口 移徙 安葬 出恭。步行了七步,一步、兩步、三步、四步、五步、六步、七步,左轉三十七度,一九八五年的尿兜,拉開一九八七年levis的褲鍊,撒下了一泡一九五零年的尿。

轉身,步行五步半,來到一九九三年的雲石洗手盤前,按下一九七六年的水龍頭,流出二零零八年的水,我洗手。

離開,零點五秒的距離,按下那一八六零年的手抦,開門,三十七小時五十三分四十二秒後,我要你愛上了我己已時 沖豬 煞東 時沖己亥 日破 忌:日時相沖 諸事不宜

西元二零零六年十二月二十四日二十一點十四分那瞬間的冬天,不太冷。

ps. 與舒爾賽合寫

2 留言:

匿名 說...

你呢度搞唔起既原因之一,係因為你地本身無一個共同既思想平台。

有d文章長篇大論,好似學者文章咁做足考證同功課,但係又係偽學術,好似玩玩下咁,用一d晦澀既文字去掩飾內裡既膚淺。呢類文章好難提供到一個平台畀人去討論,應該嚴肅討論? 抑或嘻笑怒罵?

另一方面,當有其中一部分人發表左時,其他人往往只係識得用批判既方法去睇果篇文章或者回應,淨係識得由自己既角度去睇件事,無論作者抑或係讀者都好都係咁。寫d偽學術既文章係為乜?? 唔知為乜的話咁讀者自然好難同你溝通。

當然,有時作者既目的好明顯,純粹可能係寫d輕鬆d既野,其他偽學者或者讀者又會話篇文章點樣唔好點樣唔好,用睇千古奇文既角度睇,呢度無一篇文合格,但係係咪就咁可以抹殺晒佢地既價值? 又唔一定,尤其是當篇文章係純粹輕鬆小品時,係咪有必要用學術眼光批判呢??

學術批判用響一般小品,輕鬆眼光放去學術文章,叫人點討論? 每一件作品都有佢既背景同價值,無諗過就武斷咁話係唔好,睇唔到彼此之間同中有異,異中有同,咁你地一世都唔會有個討論既氣氛建立到出黎。

道士 說...

的確﹐的確﹐評得有理﹐看什麼類形的文章就用什麼態度。不過這裡既無人想搞起﹐也無人想搞落﹐可能這裡最終類於玩玩下的文章試驗場﹐又或流於留言板一類。