六月之酒聚

標籤:

倉海君及諸位bloggers,六月晚上酒聚,我已經把私事了決,不如使用回原定9日星期六的晚上1800開始,毋需要改10日星期日,希望可能大家在星期六晚因明放假心情能暢飲。但最後看大家的,先致以謙!

請大家來email取聚會地址,kendo2002hk@yahoo.com.hk

拙劍園主 頓首

7 留言:

匿名 說...

一定會飲酒? 戒酒已久。

舒爾賽 說...

katana兄,不如貼上地點,等有心人可按圖索驥,好似搵黃色架步咁,自行前往,先到先得,遲到就無門口入

匿名 說...

咁要有幻彩7色光管指示 |||>

沈乙僧 說...

飲酒?好!終於要打爛齋缽囉...

倉海君 說...

近排比較忙,加上呢兩日部機壞左,所以一直都未聯絡大家,抱歉。其實我到而家都未搞清楚有幾多人,我知道嘅有:我、舒爾賽、道士、左冷禪(佢未決定)、hystericireul、sidekick、傳惑道人及他朋友、沈乙僧、katana及他的兩位朋友。(11-12人)聽講舒爾賽會帶人嚟(2-3?),請留下人數。如有遺漏,請告知。

不知最多15人會否有問題?希望katana兄安排到吧。

匿名 說...

沒有問題,那麼日子鐵定2007年6月9日星期六1800於香港銅鑼灣駱克道bally店旁sogo出口對面d樓上店。
各位來email取電話地址吧。
kendo2002hk@yahoo.com.hk

匿名 說...

已經回覆詳盡給了 沈乙僧 君