出血大狀

標籤: ,

真係怪事年年有,今年特別多,幾日前喺沉悶的港聞版上竟然爆出單“淫蟲召妓搞到下體出血”的奇聞,不過最令人感意外的,仲係呢條起雙飛的大滾友居然係名大狀,上朱下德。翻查案頭本Bar List(香港執業大律師名冊),原來阿德哥都頗senior,83年喺香港開始執業,在Bar List中Seniority List排第四頁,與歸隱名狀余叔韶愛子余國充同年出道。佢條友有幾多料我就唔知,不過據說佢專打民事及商業訴訟,80-90年代百業興旺,佢應該撈唔少水,所以揾埋揾埋去叫雞亦無可厚非,喂,大狀都係人,要上廁要食飯,性慾到唔通唔走去出火,不過出火變咗出血,朱德阿朱德,你都真係影衰啲狀門同業咯。



但朱德今次除咗出火出血仲出埋禍,皆因佢條友知道有報導指稱他要靠食春藥後方能一柱擎天,深感不忿,竟招請雜誌記者去佢屋企做訪問,對啪春藥傳聞作大反擊,而更激就係佢竟然在記者前一寬褲帶,嚟個show全相。佢咁做有冇刑事責任就好難講,因為“顯陽”的地方喺佢屋企,屬私人地方,而且佢只係show嘢,冇叫人掂,叫人搞,所以不構成gross indecency或 indecent exposure in public or before public。但呢鑊Bar Association(大律師公會)就做硬佢,因為根據Bar Code(大律師守則)第6(b)條講明會員不能“engage in conduct which is dishonest or which may otherwise bring the profession of barrister into disrepute…”此例更涵蓋日常生活的行為,一向注重面子形象的大狀會點會唔郁佢,不過我個人覺得最“bring the profession of barrister into disrepute”就係佢叫雞叫到出血兼上埋頭條,狀門好色之士眾多,但搞到咁狼狽,都睇怕阿朱兄係第一個,咁鬼醜,影衰啲行家,今趟實行將佢祭旗,等世人都知道“叫雞本無罪,出血要嚴打”的道理。

但除咗“顯陽”外,聽聞朱老兄仲兼職幫人睇風水,消息有幾堅我唔知,因為係位執業多年的律師話我知,但如果屬實,咁佢呢次就衰兩瓣,因為Bar Code第23(2)條嚴禁會員秘撈,除非得會長同意及從事Bar Code附件4中的行業,否則一定叫去照肺,我用放大鏡由頭睇到尾,都唔見附件4中有提到睇風水,所以朱德今次都係凶多吉少,就算唔釘牌,都起碼被人suspend from practice for a long long time。不過唔緊要啦,橫掂佢晚晚都要去揾鳳姐,揹住個大狀牌咪搞到佢叫雞叫得就住就住,盏唔過癮。

查實佢唔做狀,可以轉行做春藥同風化案的expert witness,時下咁多冒牌春藥,D正貨商號可能會告佢哋,到時候請阿朱老兄俾點“專業”意見,又有錢收,爽呀!而風化案如強姦、性侵犯,好多時都會睇吓條陽物有冇penetrate into the vagina,喂,家陣佢入到“出血”喎,唔揾佢俾evidence揾邊個先?!

2 留言:

道士 說...

嘻!果然用功﹐係磨損出血﹐爆頭﹐定係前列腺炎先?

一向也認為職業和人格兩樣事根本是不可相提並論的。某年咪又在報紙看過醫生非禮四歲女童?做大律師﹐是代表了這個人的專業上學識﹐人格卻唔係跟埋張證書來的。不過叫雞叫到出位﹐影裸照影得好睇的大狀恐怕就非佢莫屬了。

還有﹐要搵證據去證明收受利益作為睇風水既報酬?呢樣似乎就難捉D 剮。

匿名 說...

先者蘭手好後庭﹐聲牛語搏憐﹔ 今者撚手爆陰莖 ﹐叫雞聽博炒。難道公堂法義﹐只繫怪人痴漢﹐異獸珍禽? 私隱本惹好事者﹐頌說者亦怕嫌是非人﹐何不更述載異人與案﹐更勝空捉其陋色相。