騎呢點將錄

標籤: ,

律師呢行真係好過癮,好多人都半途出家,十多年前黃錦燊同家燕姐仲拍緊《真情》,點知失驚無神97年就call咗bar;舊日同蔡楓華主持「勁歌金曲」嗰No Money又做埋大狀;廿年前同哥哥拍楊過與小龍女既翁靜晶家陣仲自立門戶開firm添。不過坐過監既都做律師你又見過未?

話說有個阿尊哥,咸豐年前响律師行做師爺,師爺查實好難撈,吓吓做正義超人就聽乞米揸兜,想吃得開,就梗要廣識各路人馬,三山五嶽。有尊哥個客同人講數,拉埋佢去,點知講唔掂,炒完蝦炒完蟹之後,雙方就亮兵器互劈,對方個面有人被尊哥個客劈瓜咗,連累埋尊哥都被人告謀殺。自R v Chan Wing-Sin[1984] 3 WLR 677 起,個 legal principle就係如果你知道自己幫友「納」咗刀而又知道佢會用嚟劈人,咁如果佢劈低咗人,你就成為共犯,佢衰邊瓣,你都係衰個瓣,無分彼此。尊哥最後就判咗有罪坐花廰,不過唔知係佢命中註定逄凶化吉,定抑或係祖宗有靈,被佢上訴成功,揾到個law point打甩咗。

而佢老哥係上訴期間,响監倉潛心苦讀,竟然連律師牌都俾佢考到番嚟。你哋或者會問,乜踎過監都可以做律師? 第一佢上訴成功,洗咗底,第二我依稀記得好似只有涉及誠信的罪行先會成為律師會考慮發牌既因素,好似當年呃阿死鬼龔如心個位大狀巫施龍,都只係因個罪名關乎dishonesty先至被人燒咗個牌,換言之,有可能劏咗人嚟食學做Hannibal Lecter都無事(拿我講笑咋)。

講番阿尊哥,佢家陣就巴閉,開咗間以佢命名既firm,不過師爺始終都係師爺,行事手段都係唔多亁淨,向D地產經紀俾吓回佣就例牌啦,不過你又唔好理,佢又好似撈得幾掂吓,但又話分兩頭,呢種師爺古惑firm因為鍾意走「精面」,成日都驚被律師會釘牌,又怕被老廉捉佢哋俾回佣,你都咪話唔危危乎。

講到釘牌,上個月三十一號收到通知,白姐姐個瘟心老契阿Paul正式被停牌,呢十二個月都唔知食乜,不過佢咁多年都好似揾埋唔少,可惜我諗好多都去咗用嚟請大狀同律師會打官司,律師會憎阿Paul0既程度其實同中共憎達賴,或者小布殊憎已故撒達姆相差無幾。但我個人認為阿Paul除咗唔著衫通街走同議論出位D之外,無乜嘢問題喎,比起有D攞咗個客錢走佬去英屬處女島,或者崑鬼個客幾十皮但乜都無做過既律師,阿Paul既過失都係好輕微姐。不過律師會就當正佢眼中釘,實行殺之而後快。計我話,Paul仔抵死仲係佢D廣告非常誤導失實,同人講$997搞離婚,等班無知兼貪小便宜既盲毛以為幾舊水就請到律師同佢等排難解紛,但呢997只係首次諮詢費,因為單係政府收取既文件filing fee已經去咗$630,三舊幾水就請到律師? 嗰D就唔知係乜十九律師,律師同一般商業機構一樣,打開門係做生意,唔係開善堂,諗住一千幾百就請到律師幫你出頭,咁你就未免真係好傻好天真。

另外又有一個叫波甩囡,聽講以前最鐘意叫D女晚晚上個間firm度扑嘢,十足十sex and the city咁,不過後來好似衰貪污俾人釘咗個牌,點知又鋒迴路轉咁去講耶穌傳福音,認真係一念天堂,一念地獄嘞。

0 留言: