新年快樂,學業猛進

素隱行怪,後世有述焉,吾弗為之矣。君子遵道而行,半塗而廢,吾弗能已矣。君子依乎中庸,遯世不見知而不悔,唯聖者能之。

- 寄意西口西面, 兼自勉

有弗學,學之弗能弗措也;有弗問,問之弗知弗措也;有弗思,思之弗得弗措也;有弗辨,辨之弗明弗措也;有弗行,行之弗篤弗措也;人一能之己百之,人十能之己千之。果能此道矣,雖愚必明,雖柔必強。

- 寄意倉海君, 兼自勉

子曰:「鬼神之為德,其盛矣乎!視之而弗見,聽之而弗聞,體物而不可遺。使天下之人齊明盛服,以承祭祀。洋洋乎!如在其上,如在其左右。詩曰:『神之格思,不可度思!矧可射思!』夫微之顯,誠之不可揜如此夫。」

- 謹祝舒爾賽書店同仁家宅安寧, 業務蒸蒸日上

"The man whom desires enter
as rivers flow into the sea,
filled yet always unmoving -
that man finds perfect peace."

- 謹祝新春秋各位同學, 學業進步, 超凡入聖

7 留言:

Yan 說...

新春秋好悶。以孔家言勉之:群居終日,言不及義,好行小惠,是吾憂也。

匿名 說...

阿Yan, 你唔好問咁多喇. 依家興和諧社會, 係黃飛鴻0既年代.

倉海君 說...

奸人堅:

恕我直言,如果你唔咁認真講咩修行咩手印,只係努力搵銀,得閒就睇下書嘆下世界,你其實無任何問題。

據我觀察,自你講修行以來,你口頭上講左好多道理,但不但無真正transform/transcend自己,反而係不斷強化緊自己嘅習性,而你似乎從來唔care。道理上我已經無任何野好講,剩低嘅只係你可唔可以如實觀察自己。

匿名 說...

冇錯, 其實大家照顧番自己0既習氣, 天下基本上是太平的. 倉海君, 領教了.

我欲托之空言, 不如載之行事之深切著明也. 你認為對嗎?

匿名 說...

睇下書嘆下世界, 確乎實又係一種超爽0既世界觀woh. 超爽逍遙游, 莊子復生都要叫你一聲大宗師, 小弟能不心嚮往之?

匿名 說...

倉海君, 我面對一下你0既comment:

> 自你講修行以來,你口頭上講左好多道理
確乎實係. 庖丁解牛, 係我0既強項. 出得0黎行, 成日都扮謙虛, 就會好悶. 你話唔係咩? 我以為你好學理, 搵你辯論下, 你又懶理我, 真係呵呵呵.

> 但不但無真正transform/transcend自己,反而係不斷強化緊自己嘅習性
小人之道, 的然而日亡. 我困而學之, 算係死過翻生, 執番身彩. 克己, 一方面需要一個方向, 另一方面需要些時間. 一身習氣罪業, 話放下就放下, 你能夠做到, 我自問不是這種根性. 做得到幾多, 就有幾多; 自己評價自己, 容易變成自欺; 你呢一個評價, 我照單全收.

> 而你似乎從來唔care。
毋自欺近乎誠. 一個誠字, 重於泰山. 你看到我"從來唔care", 我只有怪自己誠實不夠, 係需要查找不足0既.

倉海君 說...

「搵你辯論下, 你又懶理我, 真係呵呵呵.」--咁你都講得出口,只有兩個可能:1.你失憶,兼且昆自己昆到上晒腦;2.你真係以為樣樣野係奉旨,你唔好講佛偈,學下人情世故先啦,高手。(一笑)