香港地獄景觀﹝圖﹞

一名抗拒社交、與家人也是零溝通的四十歲廚房工人,悄悄踏上黃泉路,剩下一室的問號和一大堆身外物。

以下是一部份港人的回應﹝隱蔽中年漢離奇跳樓亡﹞:

「ACG撚唔死都冇撚用」
﹝動漫痴迷不去死也沒用。附注:「撚」是港式粗話及語氣助詞,解作「陽具」﹞

「一句講晒,抵死」
﹝活該﹞

「屌你老母,係我樓下﹝笑﹞」
﹝幹你娘,在我家樓下﹞

「早死早著,香港唔需要呢啲人」
﹝早死早託生,香港不需要這些人﹞

「做啲咁既野預左比人笑架啦」
﹝做這種事就該預料到會遭人取笑﹞

「佢咁既生活方式,預左比人恥笑」
﹝他這樣的生活方式,就該預料到會遭人恥笑﹞

******

父親癌病去世,母親智障,妹妹只有十二歲,十八歲青年幾年前開始要獨力照顧母親和妹妹。一家三口雖然申領了綜援金,但入不敷支,一年前,他決定輟學當學徒幫補家計,但「暗中」工作卻被社署揭發,不但被扣減綜援金並要每月向社署還款1,000元,加上本身債務纏身,在財政和家庭壓力下,青年昨日在家中割脈及吊頸自殺身亡。

以下是一部份港人的回應﹝養家哥哥自殺﹞:

「自取其辱」

「佢老豆又幾funny,輕智都啱﹝笑﹞,愛心爆棚」
﹝他父親真有趣,連輕度弱智的女人都看得上眼,實在充滿愛心﹞

「一句講晒又係大陸喱,抵死」
﹝又是中國大陸過來的新移民,活該。附注:「喱」是港式粗話,有低劣的含意﹞

一個呃綜緩的人可以有咁多人同情
﹝一個騙取綜緩金的人居然得到這麼多人同情﹞

「我好同情佢要一個人搵錢養家,所以唔入去籌款post度阻人搵食,但另一方面我不恥佢呃綜援,所以我斗零都唔會捐」﹝我很同情死者要獨力賺錢養家,所以我沒走去那篇籌款帖子裡妨礙人家「謀生計」,但另一方面我不恥死者騙取綜緩,所以我一毛錢也不會捐。*回應死者同學為死者遺下的母親及幼妹而籌募的生活基金﹞

******

一項經濟研究顯示,港人零五年人均生產總值為二十萬元,在亞洲排行第四,低於汶萊、新加坡及澳門。但說到花錢,香港卻在亞洲二十三個地區稱冠,物價也在眾多地區之中排第二。

1 留言:

little Alex 說...

香港人其實都幾奇異,話佢地冇同情心又唔係(南亞海嘯你睇捐款幾多),但係我地自己城市入面嘅長久問題又冇人理,兼出咗事更加有人冷嘲熱諷,連少少錢都唔肯幫.唉.