鷓鴣天-趕客淫詞

標籤: ,

   
 
 
今日行街見奶溝,唔知條女要幾兜?
當佢擰轉令人嘔,唯有匆匆嘆戇鳩。
搓袋袋,勃龜頭,閒來無事玩賓周,
呀嬌下面當真窄,一插丫丫水猛流。





無聊寫于公司。

14 留言:

ll 說...

保重身體.
要寫好文章先要有好身體.

匿名 說...

好詩。

舒爾賽 說...

這首是鷓鴣天,是詞不是詩。

匿名 說...

丫丫之聲除舊歲,八鳳朝陽慶新春。
全城盡帶黃金甲,咪咪滿途競爭峰。

倉海君 說...

舒先生,如果你整多幅四級插圖,咁我地就可以順利轉型做「新砵蘭」嘞。

楊韋言 說...

惡俗無聊

淫詞當學後主"鏽床斜嬌無那,爛嚼紅葺,笑向檀郎唾"之雅

匿名 說...

舒先生,

睇黎為左引人回覆,你真係無野做0吾出...就像一個坐後排的小學生, 為引老師注意, 不惜當眾除褲疴尿同打飛機.

胡主席肅然起敬:"喎~哨啦!!!"(全体人大代表熱烈鼓掌)

倉海君 說...

「正字」時段:

賓周,我猜該是「笨脧」。《廣韻》:「脧,赤子陰也。」今音zeoi1,讀若追。脧,同
(血夋),亦即《老子》五十五章「未知牝牡之合而全作,精之至也」中的「全」。可參考岳元聲《方言據》卷上、孔仲南《廣東俗語考.釋形體》

匿名 說...

後面天使前面扒﹐外有巨峰內有架﹐
塊面豆皮兼有麻﹐憑你色心把你耍﹐
急急腳﹐老虎乸﹐無心無力話你喳﹐
唯有裝聾兼扮啞﹐學法驅魔練神打。

沈乙僧 說...

舒先生!

千古奇詞!道學家看見淫字,經師看見假借字,菩薩看了更會發大悲心, 誓願度脫無量欲海眾生了.假令柳永周邦彥秦觀見之, 亦當咋舌斂手...

匿名 說...

次次都係你

匿名 說...

舒生寫作程式︰

只要抬頭加句「我刻意這樣寫」,令人覺得這是作者有意,之後名正言順將庸俗垃圾大post特post。這樣,無論人們怎樣大罵特罵,亦都只係讀者「唔識貨」、「唔明玄外之音」。我咁博學,寫得垃圾就一定有深刻既理由喇!至少係一種嘗試,咁都睇唔明。既然熱愛市井,何須加句「趕客」,令自己與真庸俗者又起差別呢?一石二鳥︰一句「趕客淫詞」,又可顯得同一般博學者與別不同,懶係批判一些人對「街市」有偏見、但一句太自覺的「趕客」,又要保持同「街市」有一些距離。愈看愈覺得自己無錯,你的問題出於太自覺、太浮誇。真正街市市井之徒,點會一邊太講粗口屌那媽、一邊徘徊於魚檔菜檔、自覺地大聲說︰「我講梗呢d叫好粗既粗口呀,連自己都覺得淫呀~~~」

例一,加抬頭「我自己知自己在趕客」,一旦突出「我不過玩野而已」,之後每位初中生都作過的白痴詩又可拿來作天才表演;

例二,加抬頭「我自己知呢個係嘗試」、「咁人地食左藥麻」,咁一篇萬言廢話又可出街;

例三,加抬頭「我其實有深一層的體會要講」、「我想反串百家」,咁一堆「仆街」同陳腔濫調又可照樣出街,仲有免責權。別人一批評就推出街市作盾牌,但你d「抬頭」卻一次又一次向人表面你同「真正街市佬」又有d分別。

比外人鬧寫得差就龜縮入「街市」,高舉「杖義每多屠狗輩」精神;但一入到街市,又要係入面強調自己始終比你班街市佬多了份自覺同博學。

你好核突呀,成日想人認同,冇人理就乜都做得出。

匿名 說...

andylkt:

你要呢種頓悟,點解唔直接去高登討論區?用呢個標準,哥度簡直每行每版每頁每字都有太頓悟大智慧。既然舒生講乜都受保護,既然一切無非看山是山看水是水,咁仲有乜野唔玩得?如果舒生再寫多篇傳神露骨的四仔描述,那更定必普渡眾生。大家等梗舒生點化。

匿名 說...

射左-_-"