金雀餐廳

標籤: ,








燈火是太陽花的明黃
晚空是鳶尾花的藍
咖啡有仲夏夜的純粹
星星有冰霜的雪亮…

你的微笑是太陽花的明黃
我的遙盼是鳶尾花的藍
咖啡滿載著 這仲夏夜的憔悴
星星滲染著 那冰霜的冷淡.

9 留言:

匿名 說...

嘩~~阿周, 你咁好文采, 0係度寫野真係大材小用左d喎! 不如過黎新晚報幫我手寫野啦.

周慕雲1963 說...

大家分享下0者...明哥你點話點好啦.

匿名 說...

我最欣賞你就係有才華得黎夠謙厚.

舒爾賽 說...

呀周,你係咪有精神分裂症?一或係思覺失調?
我可以介紹d精神科醫生過你睇喎

匿名 說...

題材﹑文字保留著一貫的老套﹐不過起碼就換咗唔再用黃加慰懶有feel嘅爛戲畫面。用幅印象派風格嘅畫﹐已是一大進步。不看文字﹐不看題目﹐還算嘗心悅目。

周慕雲1963 說...

舒會長:

要你擔心真係唔好意思. 查實我份人比較無耐性, 實在等唔切咁多位文盲欣賞我, 先至會咁冒昧自己讚左自己先架0者, 我抖0下無事架啦.

十一郎先生:

我真係無用, 竟然0係一位咁新潮0既返老潮童面前, 寫埋晒d咁老土0既野, 你0既批評令到我完全無地自容. 真係失禮晒.

匿名 說...

阿周,其實新春秋最有文采嗰個,係你。我想邀請你過嚟我辦嘅南華西報度幫手,唔知你意下如何?
email: westmouthwestface@scwp.com

謝謝!

匿名 說...

精神分裂症好難醫,去睇醫生不如去睇戲啦。呢排戲院上緊一套叫Cashback的戲,你有無睇?我覺得應該會幾o岩你睇。

http://myspace.com/cashbacklefilm
你可以click最頂o個個video試睇頭五分鐘。

周慕雲1963 說...

西文西語先生:

真係唔好意思啦, 先排阿炳成日叫我過去西華東報幫手, 我諗都唔係咁方便過黎南華西報架0賴.

林伯:

一睇個網頁幅海報, 就即刻知道你仍然寶刀未老, 金槍不倒, 真係不枉我一直以黎對你0既景仰...我諗我都會搵日去睇睇呢套咸片.