屎的考掘學

標籤: , ,
















































16 留言:

eswn 說...

嘩!

匿名 說...

硬膠仔,你寫咁大篇博攞獎呀,你知唔知你呢篇不知所謂o既o野阻住本大爺我睇下面d文呀?

倉海君 說...

篇幅是經典之作文本重置,算係嘗試的兩倍,是否應該申請入健力士紀錄大全?

hystericireul 說...

的確好長。

西面 說...

比心機再寫長啲喇叻仔!

走西口 說...

哥哥你要走西口,你的妹子实实难留,
提起你走西口,小妹妹泪花流。
哥哥你要走西口,你的妹妹不丢你的手,
有两句知心的话,哥哥你要记心头。

走路你要走大路,不要走小路,
大路上人儿多,拉话儿解忧愁。

坐船你要坐船后,不要坐船头,
船头上风浪大,怕你掉到河里头。

哥哥你要走西口,不要交朋友,
交下的朋友多,怕忘了我。

送哥送到大路口,你的妹妹不丢你的手,
临别最后一句话,妹妹等你到白头。

舒爾賽 說...

re eswn:
嘩!

re 匿明仁兄:
學周兄話齋:「我就係無自信, 就係需要遊街示眾, 就係需要街坊認同, 就係自己唔鐘意篇文, 先要睇下有無人鐘意. 你眠唔眠?」

re 倉海君:
健力士紀錄我估唔會理呢d爛文,況且長過呢篇的中文blog entry,可能存在都唔出奇

re hystericireul:
林行止都有本《說來話兒長》,真係要幾長有幾長,呢篇野本來可以仲長,不過我覺得咁長都玩夠啦

re 西面:
因住被人投訴不雅呀你

arttacker 說...

咁樣參選爛文奬圖像組
好取巧喎...........

掬香齋主人 說...

迨我暇矣,飲此湑矣。

匿名 說...

舒會長,賓周你都學?

沈乙僧 說...

老舒,你果然沒辜負我對你的期望, 拉出一橛震古爍今遺臭萬年的廁格文學,憋了好久吧,當心直腸癌啊,呵呵.

西口仔與西面王 說...

嘩~好開心呀好多屎玩呀!多謝你呀舒會長!

舒爾賽 說...

re arttacker
咁佢本身係圖像格式都唔算好取巧姐

re 掬香齋大師
此處誰能聽,遙知獨有君。

re 沈二少
哈,廁格文學?你講到好似王朔的踎子文學咁喎。不過直腸癌我又倒不太擔心

re 西口仔與西面王
唔使多謝,慢慢enjoy your dinner

傳惑西 說...

"...的確爛到無倫...舒會長果然是舒會長。" --- 文化閹人春袋君

"...成日要人認同, 無人理就咩都做得出, 好核突呀你!" --- 佚名學者

傳惑道人 說...

邊條柒頭扮我?

人人都知我一向都skip舒教主的文唔睇架啦

傳惑老婆 說...

邊條柒頭扮我老公?