蘋論?

標籤: ,

選舉日誌:煲呔舊橋拆政治炸彈 誰人搞掂小小超

我以下講既唔係乜野評論文章,純粹係少少個人觀感,都係用口語會好少少。

有民主派中人承認,煲呔用的是「舊橋」,「但係橋唔怕舊,至緊要受。」若事件由立法會調查,立會以政治角度了解院風波,「唔理證供有冇疑點,被告一定食晒,但由胡法官做調查,除非證供毫無疑點,否則要胡官信納,根本好難。」這樣調查,可以查到甚麼結果?再加上主席胡國興是政府最信賴的人,政府最難纏的「敵人」公民黨有一個「死穴」,就是從不罵法官,以免破壞司法獨立,煲呔如此處處「算到盡」,最終查到甚麼?政圈中人,心知肚明。

咁即係點?我只覺得佢暗示左搵個法官黎查一定唔會查到d乜,字裡行間好似講到應該搵民主派黎查,應該查到有事先至為之合理咁。司法程序,普通法既精神係疑點利益歸於被告,「證供毫無疑點」係一個好基本既要求,否則你成立「委員會」既目的只係為左誅死個官(唔理佢有冇罪)咁邊有公信力?邊有理性可言?

「唔理證供有冇疑點,被告一定食晒」就係因為咁,所以萬唔可以畀立法會去查呢件事,你究竟係想查清楚件事定係想見到有人唔清唔楚就落臺?

「這樣調查,可以查到甚麼結果?」點解搵法官查就會查唔出野,搵民主黨查就會查到出野?我地係想見到「查出野」定係想要個真相?李國章做到天怒人怨係一件事,佢有冇做過妨害學術甚至言論自由係另一件事。呢篇文章係咪想話最好由民主派黎開委員會,唔理三七二十一李國章一定有罪,咁就為之好?

曾蔭權唔係「算到盡」,根本件事就好簡單,亦都好嚴肅,呢次係關乎言論自由既事,如果查出李國章真係有做過,十個李國章都要下台加另外懲處。但係正因為件事咁嚴重,更加需要小心d去查,確保客觀公平,將件事政治化只會令成件事變左派系鬥爭,有乜野好處?咁樣就算可以令搞教育搞到一鑊粥咁既李國章落臺又點?言論自由、學術自由呢個根本問題都無處理過。所以以法律精神去處理根本好合理,唔關橋唔橋事。

原來除左太陽報果班盲毛,蘋果都唔少呢種唔知係乜既邏輯既所謂評論。

1 留言:

匿名 說...

蘋果除o左取向之外,同東方太陽其實唔係有太大分別