政府引狼入室

標籤: ,

有單野真係唔講唔舒服,因為不止關乎司法界形象,仲簡直係大是大非嘅問題。自回歸以來,政府唔少服務都外判俾私人公司承包,其中一樣就係法庭打字。以前呢樣野係由法庭速記員一條龍服務,依家就判左俾私人公司做,所以有人要上訴,就去法庭申請official certified transcript,法庭就send order俾外判公司處理,外判公司係以競投方式得到有關嘅承包合約,絕對係大茶飯。本來賺錢係無可厚非,但如果經營手法低劣,就抵拉去打靶。

其中一間外判公司叫Megaluck,不過做著佢伙記就真乞米兼冇運行啦。呢間死野嘅話事人係三姐弟,但資金來源係大姐夫,睇個L樣似係專做淡倉嘅期指友,呢四條友正牌孤寒度縮算死草,出糧永世入cheque,仲係星期五下午四點至入果隻,搞到唔到星期一下午四點都唔駛旨意有錢用,有時仲衰到遲出,攞佢地份糧慘過乞米,等佢救命就瓜硬,無他,擺明係損人不利己。

有年學人地擺春茗,成棚人坐埋唔夠三張檯,得果幾丁友,三姐弟居然縮骨到唔包啤酒紅酒,有腦都知依家d紅酒唔會貴過鮮榨果汁好多,請伙計飲兩三枝都唔慌會死得人多啦。結果唔少同事要自掏腰包請自己飲,咁寒酸衰格都夠膽死,睇怕都算係cheap絕人寰囉。

最賤格要數佢地連幫伙計買勞保都慳番。有次伙計出差受輕傷,有埋醫生紙班契弟都話冇得賠,後來個伙計問小弟係咪真係冇得賠,我就答:「拿,班契弟擺明老點你,當你羊古,總之你係佢employee,唔理有冇書面合約,喺工作時間during course of employment受傷,而受傷果陣你係做緊份工作to their benefit,你又冇自己唔小心,就一定有得賠。除非你去蛇王或做d同工作無關嘅野,否則天跌落嚟班契弟都要賠俾你。」後來諗下諗下,如果班友有買勞保,駛Q咁多口水?即刻速速磅水啦,唯一可能就係佢地冇買勞保!咁L孤寒,你地話抵唔抵拉去槍斃?

所謂人衰有格睇,呢班冚家祥舊年俾老廉捉到响當年競投合約時,原來用虛假資料瞞騙司法部。佢班死野都沙薑啦,連judiciary都敢呃,真係同果班二千幾年前呃秦始皇話有長生不老嘅方士一樣咁膽粗。單野黃左,三姊弟仲喺伙計面前扮野話冇事,仲講政府好信佢地。我話班L樣都死嘅,政府信你?你老味就信你!無幾耐卒之俾ICAC落charge告,押解去區域法院受審,呢個月正式開審。其實好多伙計都拍手叫好,等住睇佢地三姐弟俾人拉去通櫃。有個伙計仲打嚟報料,話大家已當Megaluck俾政府中止合約,好多人已去左第二間做。點知呢三姐弟竟然掉轉頭扣起人地有薪假,話當代通知喎,甚至賤到唔俾reference letter過班伙計,你估點解?原來班賤精諗住明年東山再起,用Megaluck個臭名再競投司法部個招標,驚d staff會另組公司同佢地撼,所以就hold住d reference letters,等班伙計冇得同佢地爭飯食囉。各位看官,你地話呢幾件煎釀三寶抵唔抵拖去打靶先?

本來新年流流我都想積下口德鬧少兩句,不過呂姓三姐弟真係衰到無倫,鬼唔望佢地遇著個釘官,又釘又重手,坐番幾年花廳,否則天理何存?法理安在?小弟奉勸司法部門今次外判競投,認真要攞塊照妖鏡睇清楚,千祈咪俾呂氏一門三傑呢班cheap王之王再次混水摸魚偷雞摸狗就好嘞。

3 留言:

舒爾賽 說...

其實呢個世界都唔少呢d九人,政府其實基本上差唔多每個部門都有外判d工出去。不過我成日問,你外判出去又係畀返果個價錢畀d agent請人,咁做乜要咁麻煩多一重手續呢,橫掂agent in完條友,你循例上又要in多條友一次,不過我估政府其實同左兄你形容的果班人一樣:孤寒、度縮、算死草,慳埋果d強積金呀,假期補水呀,工傷呀咁,仲有一個更無聊的因素係,政府因為行政問題要外判,即係話上頭話今年唔請正職啦,cut啦,唔夠人呀,要請人呀,唔該你自己諗辦法啦,咁無計,唯有外判。

匿名 說...

如是我聞,似乎一d政府部門分左被下面一d人去搞野時,在競投上有些不是政府人只是搞手,竟然明示要想投來做者,他有辦法令你中。香港其實在一步一步倒退,那麼要興建一大座新icac bldg來托炮......

匿名 說...

唔買勞保已經係犯法,呢個老闆真係賤人極品