盛衰輪

8 留言:

匿名 說...

易经……!虽然实质上恐怕不是这样解,不过这个图做得真的很优美啊。

匿名 說...

恐怕美感才是他的强项啊

詩神‧西口西面 說...

haryewkun, 阿郎, 呵呵, 你地真係太抬舉我啦, 其實我對學問同美感根本都一竅不通, 了解我既人都知道, 靚仔先至係我0既強項啊!

匿名 說...

可惜了解你既人都未曾存在於世上。

匿名 說...

西口西面,
樣衰係你強項, 硬膠係你本質.

詩神‧西口西面 說...

無錯的確無人了解我, 就好似維根斯坦同愛恩斯坦....

匿名 說...

咁你不如番巴勒斯坦。

詩神‧西口西面 說...

番到巴勒斯坦我就唔靚仔lu, 果度個個都咁型咁man咁大浸味, 到時我0既強項又會由靚仔變番做學問同美感, 我都唔係咁想變黎變去...