我讀 Law o架

標籤:


「我讀 Law o架」
「嘩,你真係無知我又真係唔怪你」
以上為精華片段,欲觀賞全程可按此:
黃大仙區議會竹園北選區區選論壇

6 留言:

匿名 說...

左派的確不等於共產黨、親共分子、保皇黨,與支持民主無衝突......

arttacker 說...

我諗,可能真係得梁小姐唔知...

五十米深藍 說...

我係legal executive!!!!我幻想梁小姐係區議會例會度大叫

arttacker 說...

我希望你只能夠幻想....

匿名 說...

泛民係咪等於左派?對手應該答:「梁小姐你話自己係legal executive,咁legal executive又係咪『等於』梁小姐?」另外,佢英文咬字好難聽,executive一個字至少讀錯兩個音:/ze/讀成/se/,/kjʊ/讀成/kə/,仲慌死人聽唔到,逐個音節咁強調。

匿名 說...

左右左,左住隔壁二叔婆了~

甘概女人,真係極品。但係香港又越來越多左甘樣概女人。一開口如潑婦罵街,這種發言態度真是男人扮陰柔,女人扮有鳥一樣,令懂獨立思考的觀眾唔笑撚死就係全身毛管勃起。