冬天的鳥話

標籤: ,

檢電影,檢電台,檢電視,再檢書,檢網,檢blog,檢你私……

仆街,香港發瘟了,真想甘快想我地思想 躝癱 化!

你老母,一於 隊冧佢




以上粗體字仍一堆由十多年前「秋天的童話」裡主角船頭尺講嘅「市井用語」,香港tvb被要求播放時删除。點解2007年1月(回歸剛十年,倒數應該還有40年)先至檢?

17 留言:

倉海君 說...

我發現呢幾年電視劇之所以唔好睇,係因為無晒d「不良意識」或「血腥場面」,似乎有人以為電視無晒黑社會、大屠殺、偏執狂、床上戲、粗口、煲煙......咁d細路就會天真無牙,咁社會就係人間淨土。而最令我反感嘅,係電視台居然迂腐到連以前d經典都照樣「淨化」。

我在收費台重看《誓不低頭》,小時看得津津有味嘅「陸國榮發叔飯店大屠殺」,cut剩唔知有無十分一。我邊睇邊罵:仆你個街,你地收左我錢,重夠膽剪我幕「曾江怒斬李香琴」?你剪左呢幕,即係剪我d童年回憶啦;我俾左錢,你居然cut我d童年回憶?好,我都會cut埋你個死人台。

2002年,係《大時代》首播十周年。果場「拋方家四兄妹落街」,我92年睇到手心標汗。97深夜重播居然cut左,我已經大受打擊,但係算,我忍你。等到2002出碟以為可以原汁原味重溫舊夢啦,挑喇星,又係cut到九唔搭八,TVB,我真金白銀買你套劇,你憑咩cut我場滅門戲先?

倉海君 說...

What the hell is going on in HK? Are people aware that they strike a conservative pose only to turn themselves into more rotten, priggish bastards? When shall we make the intellectual effort to understand someone's moral virtue without reference to outward behaviour and words? Pretending to act like angels, we fall ironically below beasts. Chaste bastards, the living hell is ready. Have a goddamn good time there!

hystericireul 說...

無聊的淨化。

這麼一「淨」,那些道德佬真的以為會令孩子不說粗口不會變壞??

香港,越來越反智,很難理解。

匿名 說...

我們網檢署在此發表聲明:

現在強力譴責你們這群網民﹐在未經批核的情況下發表違反公眾道德的言論。你們的內容不公、不完整和偏袒粗俗文化兼同性戀者,產生鼓吹接受屌人老母﹐扑嘢唔帶套及同性婚姻這類負面的效果。欠缺加入日月神教或我們的白痴角度。

匿名 說...

April 17-26, 1775
We came equals into this world, and equals shall we go out of it. All men are by nature born equally free and independent. To protect the weaker from the injuries and insults of the stronger were societies first formed; … Every society, all government, and every kind of civil compact therefore, is or ought to be, calculated for the general good and safety of the community. Every power, every authority vested in particular men is, or ought to be, ultimately directed to this sole end; and whenever any power or authority whatever extends further, or is of longer duration than is in its nature necessary for these purposes, it may be called government, but it is in fact oppression.
...In all our associations; in all our agreements let us never lose sight of this fundamental maxim--that all power was originally lodged in, and consequently is derived from, the people. We should wear it as a breastplate, and buckle it on as our armour.
-George Mason

掬香齋主人 說...

因為有bt,香港還未去到絕望的地步,我現在仍然可以下載到無碼的好戲。假使有一天連這種新生事物都要消滅,我想真正的黑暗時代會重臨人間,而我們亦要做好自宮的準備--思想的自宮和肉體的自宮。

匿名 說...

𨳒,叫廣播局班扑街睇番哂所有粵語長片,剪撚走哂舊時啲人講啲咩「撚化」、「撚手」呀笨。

Zeke 說...

平時看聖經外經猶太文獻看太多,有空我定要上高登超級粗口台好讓心理能平衡一下。

詩神‧西口西面 說...

邊條仆街刪我第一個留言?係咪春袋君條廢柴管理員?我噚日明明留左呢段:

「如果因為細細個睇得電視多,睇到你條躝癱而家0係度講野講到咁撚仆街咁撚不知所謂. 我真係寧願電檢處檢撚晒全撚部粗口字0羅!隊冧你自己先啦你老母!」

你自己講粗口就得,我一講你條仆街就刪.我係廣管局嘅fan屎,佢地係應該檢撚走晒0的粗口喎,你憑咩刪我留言?倉海君,你仲衰過廣管局隻狗呀!

(katana ) 草草一刀 說...

哈哈,仲粗口罵人使用粗口,反諷妙什

倉海君 說...

西口西面,我留意到你經常無啦啦人身攻擊其他網友,今次仲要連人地老母都鬧埋,你好似玩得好爽噃。你個留言的確係我刪嘅,但唔係因為粗口,而係因為你好似無乜理性咁狂吠,我睇唔順眼就刪。我依家淨係針對你,我人人都唔刪,係偏偏刪你。點解?你亂吠都唔駛講理由啦,以後我一樣都係亂刪--等你條仆街花工夫打多次都好呀。

舒爾賽 說...

講粗口唔係唔得,搞事都唔係唔得(因為我成日都係咁做),不過唔該呀西生你有個譜,連人地呀媽都鬧埋,呢d人身攻擊的野,你晌任何一個討論區都會刪你。新春秋已經算係容忍,不過今次倉海君就刪得好,
首領,我撐你架

匿名 說...

倉海君,我撐你﹗

匿名 說...

誰是誰非我不予置評。

但在我的文章/ Blog中,只要不會是黑客式的侵佔,危害到Blog的生存,我不會刪去留言。

在這裡我也不會刪留言,此是各憑己心去作準則,本無定論。

Zeke 說...

我在 Blog 中則採取不可 post comment 之掩耳盜鈴上策。

詩神‧西口西面 說...

仆街狗西舒爾賽,你老母係助語詞,katana自己都有用呢組詞,唔該用你兩隻屎眼睇清楚先吠人啦!你老母!

匿名 說...

西口西面正一on9仔,知唔知乜撚野叫助語詞呀,知唔知你同katana寫野的分別呀,亂咁吠,你老母!