天氣轉風濕發作 兼見潮童爛文肆虐有感

標籤: ,

夢裡青春可得追 欲將詩句絆餘暉
酒酣病客惟思睡 蜜熟黃蜂亦懶飛
芍藥櫻桃俱掃地 鬢絲禪榻兩忘機
憑君借取法界觀 一洗人間萬事非

28 留言:

舒爾賽 說...

蘇軾《和子由四首:送春》
夢裏青春可得追,欲將詩句絆餘暉。
酒闌病客惟思睡,蜜熟黃蜂亦懶飛。
芍藥櫻桃俱掃地,鬢絲禪榻兩忘機。
憑君借取《法界觀》,一洗人間萬事非。

匿名 說...

手腳幾快丫,書僮賽,俾個叻你。

舒爾賽 說...

多謝
或者下次你抄得高明d,我就無咁叻架啦,哈哈

詩神‧西口西面 說...

我"有感而貼"啫,你多心啦,on9仔。

沈乙僧 說...

抄蘇軾詩,有修養有品味, 我都要俾個叻。

舒爾賽 說...

嗯,有感而貼,都可以有錯字,呢個值得畀一個叻
第二係,有感,我想問你知唔知首野點解,知道的話,畀左個叻你。
第三,多謝你咁讚我,值得畀多個叻你
加埋畀左三個叻,記得返去同你媽媽講呀,話你今日好叻叻叻呀

詩神‧西口西面 說...

首野意思好簡單,就係話你班後現代解構潮童on9到都費事睇,訓多陣好過。

番屋企食媽媽d奶啦,叻叻on9仔。

倉海君 說...

西口西面,成首詩一個「西」字都無噃,你轉死性呀?

匿名 說...

左手寫粗口, 右手貼七律,能俗又能雅, 好好好!

舒爾賽 說...

哦,咁你都解到喎,叻叻on9仔呢個朵你實至名歸啦

沈乙僧 說...

人家一片苦心,用前賢古詩而唔係市井語言規勸, 舒兄,你話人就唔岩喇.

舒爾賽 說...

哦?我無話佢呀,我擺明讚緊佢叻喎

匿名 說...

你個低b仔書僮賽,竟然咁讚我老公西口西面大人?你知唔知佢淨係屬於我一個o架咋,我唔準你再讚我老公,唔係我要你由書僮菜變西生賽!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

妳奶奶個臭婆娘敢同本姑娘爭仔,行街吃米小心d,咪俾我撞到!!!!!

匿名 說...

咩西口西面有女友架?????????????????????????????????我唔制!!!!!!!!!!!!!琴晚佢重同我扑到慶合合!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!死賤臭西!!!!!!!!!!!!!!!!同我爭仔?????????我要你含撚!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

屌,咩西口西面咁濫架?咪分分中惹埋花柳過我?仆佢個街丫!

匿名 說...

你班仆街躝開啦,我地尋晚先中出玩,咩女朋友呀,你食撚左忽得呀?西口西面邊撚個話佢係鍾意女人架。

匿名 說...

真風流才子也.

匿名 說...

西口西面,我要拜你做師傅!

匿名 說...

我又要!

匿名 說...

我都中意媾仔仔~~~

匿名 說...

西, 我虔誠愛你, 以靈魂騷動你, 以無邊溫柔吻你, 換黑西裝抱起你, 才優美

匿名 說...

你鐘唔鐘意聽Westlife?

匿名 說...

舒/西兄雅興﹐左抱琵琶右彈箏﹐一人數角﹐錚然浴夜鬧如屠﹐且吭個調子送予你:

正西正日來西客﹐一調撚人自呻吟﹐
仆繼闔街有朝臣﹐街眾稭早閨篩塵。

Zeke 說...

因身心痛苦而放縱思緒,卻因放縱思緒再而使身心得要承受更多痛苦,這是現世無間地獄。不要白等救主有一天來救你脫離兇惡,真正能救你離開這樣無窮盡之痛苦的人就是當刻的自己。

匿名 說...

呀仔,唔好理佢地,過o黎媽媽度,媽媽餵奶過你飲

匿名 說...

你班仆街,做乜話鳩我個豬耳菜?

匿名 說...

我西門好慶呀,西西你快d黎屌我啦