給冰島的朋友

標籤:



喺外掛裝置度見到有個公仔, 咪click吓 (係, 我好八卦)。原來, 新春秋在冰島也有捧場客! 冰島的朋友, 你好嗎? 我在香港, 和你也有個連接點, 就是Sigur Rós。你們有這樣好的band, 真好呢。不知道你在冰島看文會否出亂碼? 希望不會吧。他日我來冰島, 希望能和你一起在皚皚白雪中一起看新春秋呢。

7 留言:

匿名 說...

sorry dude, i just happened to search for "edison obscene photo", and have come by mistake!

actually i don't read chinese and what i saw was moster symbols! and then i shouted "WTF!!!!" and clicked away.

it is a vely romantic misdick!

.bwd. 說...

har??!! er... man, u r really FUNNY & 好好笑!

匿名 說...

Hi

匿名 說...

睇唔到中文又知道人地講緊你, Clicked away 後又番到黎留言,仲流過華南虎,係咪冰島太凍所以凍壞左個腦?

林己心 說...

我看新春秋時也在冰島,不過是在冰島茶餐廳。

匿名 說...

哈, 流冰祥 我都係咁諗. 如果佢唔畫蛇添足整句"actually i don't read chinese and what i saw was moster symbols!" 相信都呃得下人.

.bwd. 說...

唔係, 呢句先係精要所在。