代客讀書服務

標籤: ,

We sell our Spirit, not Arty.
辦書店不是賣浪漫而是賣靈魂的生意。


現凡於本書店購書滿八百元,即可免費獲贈性感少女朗讀中外名著服務一次。朗讀量以全書頁數計,每次服務為一頁。供應期有限,送完即止。

And Kirsten Dunst will read Sagan's.〔非劇照〕

11 留言:

.bwd. 說...

好好.

乜原來有video? 點解好似3級片啲前奏咁嘅?

"朗讀量以全書頁數計,每次服務為一頁。" - 咁係咪即係唔理本書有幾多頁, 每購滿800元都係讀一頁? 可唔可以揀讀邊一頁?

同埋, 我唔係好鍾意Dunst, 我可唔可以要番我嘅女神阿Portman讀呢?

trojan.exe 說...

Sorry we don't have VERITAS and Harvardmen.

trojan.exe 說...

>可唔可以揀讀邊一頁?

Yes We Can

.bwd. 說...

oh... really... no?

oh gosh the 字詞驗證 this time is "ypqhnkso"! can't it be "abcdefg", which look totally different? putting "p" and "q" together is just... (- _ -)"

匿名 說...

可否指定該美女穿上比堅尼
一邊跳一邊朗讀?

.bwd. 說...

奸淫堅 did u miss something...?

匿名 說...

?_?

.bwd. 說...

身材 同 款式

同埋, 我而家相信, 你哋係同一個人. Good night!

匿名 說...

比堅尼美女一邊跳,
一邊讀奧古斯丁的懺悔錄,
極盡視聽之娛也!

匿名 說...

.bwd. 老早我就咬定你就係倉海君! 唔使詐詐諦0勒.

(katana ) 草草一刀 說...

這種變調台腔國語,在台灣聽到很多呢......哭笑不得