旅立ちの唄 (啟程之歌 Mr. Children)

標籤:



不要害怕啊
即使一邊用手觸摸也看不到光亮
孤單一人的黑夜
終究會有天明的時候

崎嶇的過去裡
遙望遠眺著的景色
跌倒站起來 再仔細看看
不就快要到達了嗎

曾經你最喜歡的那一首歌
流唱在這城市裡
那是偶然給我的
一份不經意的禮物

啊 啟程時的這首歌
下一步要往哪裡去呢?
我們會在某個地方重逢吧

總之先在這裡說聲再見吧
每當開始迷失於自己的時候
就和你說說話吧
但是就算你聽得見
不用回話也沒關係啊

失去了重要的東西
又再次找回到手裡
就像那樣地反覆般地
重複嶄新的體會

從今而後
淚水盈眶也好
相視而笑也好
即使說無法再像這樣了
終究還是會想和某人在一起

因為深愛著當下 所以不要躊躇不前啊
就這樣地 去刻畫著未來的每一天吧
無論身在何處也要繼續下去啊

祝賀著下一個開始
唱著 這最後的一首歌
現在我正用力地揮舞著我的手

向過去的傷悲說聲再見
當疲憊不堪到停下腳步的時候
稍微回過頭看看吧
過去會在手伸不到的地方
推著你的背後向前啊

啊 啟程時的這首歌
下一步要往哪裡去呢?
我們會在某個地方再次重逢吧
總之先在這裡說聲再見吧

每當就要迷惘於自我的時候
稍微把我想一點起來吧
對啊 在我的身體裡
也還有笑容滿面的你啊

在我背後支持著我
因為還有綻放著笑容的你啊


我心裡沒有這樣的一個人。但, visualise歌詞時, 我感動。

12 留言:

匿名 說...

每當就要迷惘於自我的時候
稍微把我想一點起來吧
對啊 在我的身體裡
也還有笑容滿面的你啊

親愛的, 歌詞裡的...是我嗎?

匿名 說...

呢度係新春秋定有緣人?

.bwd. 說...

哈哈哈 (笑聲 x 1,000)

喂 奸人堅 唔該出嚟defend自己啦, 你比人踩到上頭殼頂啦!

仲有, 樓下驗證個audio, 流嘢嚟架.

匿名 說...

唔該啲多事人唔好冒我個名黎發帖!
我聲明上面"堅堅"個帖唔係我發!
而且我以後都唔會再同任何人講心事!

.bwd. 說...

奸人堅 你打錯左自己個名

匿名 說...

我從來都唔會打錯自己個名.

人怕出名豬怕肥. 我敢講, 將會有更多疑似奸人堅0既留言出現.

...會唔會都好啦, 我肯定咁講, 我亦都冇辦法pin down疑似留言0既源頭.

我算係向新春秋戲迷交代過件事0勒. 不設答問環節, 敬希原諒.

補充一句, 笑得太多, 係會有反效果.

匿名 說...

疑似留言, 對我從來都不是個問題. 幽靈留言卻令閣下很頭痛, 是吧? 頭先畀我見到一個, 問你死未.

匿名 說...

死啦, 我識果個呀堅哥仔無咁口花花架喎

匿名 說...

你地好悶

匿名 說...

my friend, 呢一種悶唔同一般0既悶, 係有很深刻0既存在基礎0既. 詳細情形係點, 你可以問下偉大的教主.

匿名 說...

教主好悶

匿名 說...

因為教主係一個好深刻0既人.